Obchodné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia
1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len “Podmienky”) upravujú práva a povinnosti medzi spoločnosťou Obyčajný chalan s.r.o. (ďalej len “Predávajúci”) a zákazníkom (ďalej len “Kupujúci”) pri predaji tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.delopc.sk.
1.2. Kontaktné údaje Predávajúceho:
Obyčajný chalan s.r.o., Karpatské námestie 7770/10A, 831 06 Bratislava – mestská časť Rača
IČO: 54232961, DIČ: 2121622668, IČ DPH: SK2121622668
Telefón: +421 948 589 629
E-mail: info@delopc.sk
2. Popis produktov a dostupnosť
2.1. Predávajúci ponúka na predaj skladové herné PC, custom PC na mieru, custom klávesnice, licencie Windows, herné monitory a samostatné komponenty do PC.
2.2. Produkty sú rozdelené na skladové položky, ktoré sú dostupné okamžite, a na produkty na objednávku, ktoré sa vyrábajú na mieru podľa požiadaviek Kupujúceho.
3. Objednávka, platba a storno podmienky
3.1. Kupujúci môže objednávať produkty cez internetový obchod www.delopc.sk.
3.2. Kupujúci je povinný uviesť správne a pravdivé osobné údaje potrebné na vybavenie objednávky.
3.3. Platobné možnosti:
Platba vopred na účet
Platba na dobierku
Online platba
Hotovosť pri osobnom odbere
3.4. Storno podmienky:
Skladové PC možno zrušiť pred odoslaním tovaru.
Custom PC a custom klávesnice sa nedajú zrušiť po začiatku výroby, ak už boli objednané komponenty.
3.5. Pri objednávkach custom PC je vyžadovaná platba vopred. V prípade nezaplatenia bude objednávka zrušená a komponenty použité pre iné účely.
4. Dodacie podmienky
4.1. Dodanie produktov prebieha prostredníctvom kuriéra DPD, osobného odberu na adrese Hraničná 28, Bratislava, alebo rozvozom zadarmo v rámci Bratislavského kraja.
4.2. Produkty, ktoré sú na sklade, sú odosielané do 24 hodín, ak sú objednané do 12:00.
4.3. Custom PC sú odosielané do 48 hodín od objednania.
4.4. Doprava je zadarmo pre všetky objednávky.
5. Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru
5.1. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od doručenia tovaru, okrem prípadov, keď ide o custom PC alebo custom klávesnice, ktoré sú vyrobené na mieru.
5.2. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužitý a v pôvodnom obale. Po rozbalení a používaní produktu môže byť vrátenie odmietnuté alebo môže byť odpočítaná hodnota poškodenia.
5.3. V prípade vrátenia poškodeného tovaru bude Kupujúcemu účtovaná plná suma za poškodené diely, ktoré budú vymenené za nové. Pokazený diel si môže Kupujúci ponechať.
6. Reklamácie a záruka
6.1. Dĺžka záručnej doby: Štandardná záručná doba na všetky produkty je 2 roky v súlade so zákonom. Avšak, zákazník môže získať predĺženú záručnú dobu na 3 roky, ak splní podmienku poskytnutia recenzie do 14 dní od zakúpenia produktu. Recenzia musí byť pravdivá, môže byť aj negatívna, a musí byť zverejnená na firemnom profile Prevádzkovateľa na Google.
6.2. Riešenie reklamácií v rámci záruky: V prípade reklamácie počas záručnej doby Prevádzkovateľ garantuje opravu alebo výmenu poškodeného komponentu do 7 pracovných dní od doručenia reklamovaného produktu späť k Prevádzkovateľovi, pokiaľ sa nepreukáže, že poškodenie spôsobil zákazník. V takom prípade záruka neplatí.
6.3. Výmena komponentov: Pokazený komponent bude vymenený za totožný komponent, pokiaľ je dostupný na sklade. Ak nie je skladom presne rovnaký komponent, Prevádzkovateľ nahradí pokazený komponent alternatívou, ktorá je rovnako výkonná alebo výkonnejšia. Ak zákazník s touto možnosťou nesúhlasí, bude reklamácia vybavená v zákonnej lehote do 30 dní.
6.4. Štandardné postupy pre reklamácie: Pokiaľ zákazník nesplní podmienky pre predĺženie záruky alebo v prípade, že reklamácia zahŕňa produkt, ktorý zákazník poškodil, reklamácia sa riadi štandardnými zákonnými pravidlami, a Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zamietnutie reklamácie, ak dôjde k porušeniu záručných podmienok.
7. Ochrana osobných údajov
7.1. Predávajúci spracúva osobné údaje v súlade s GDPR. Osobné údaje sú poskytované tretím stranám, ako sú kuriérske spoločnosti, poskytovatelia platobných brán a zamestnanci Predávajúceho.
7.2. Detailná politika ochrany osobných údajov bude vypracovaná a zverejnená na stránke www.delopc.sk.
8. Zodpovednosť a podmienky použitia
8.1. Predávajúci nenesie zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnym použitím produktov.
8.2. V prípade výnimočných udalostí, sviatkov alebo iných nepredvídateľných situácií môže dôjsť k oneskoreniu dodávky, za čo Predávajúci nenesie zodpovednosť.
9. Zľavy a akcie
9.1. Zľavy a akcie budú poskytované prostredníctvom zľavových kupónov alebo špeciálnych ponúk, ktoré budú mať svoje konkrétne pravidlá a podmienky.
10. Riešenie sporov
10.1. Predávajúci a Kupujúci sa budú snažiť vyriešiť akékoľvek spory dohodou. Ak to nebude možné, spory sa budú riešiť súdnou cestou.